Creating Sustainable Relations

Gennem personlig branding og autentisk kommunikation.


Proces

Forestil dig, at du kan tage et hvilken som helst møde, hvor du ikke var tilfreds med resultatet; et møde med en kollega, en medarbejder, en kandidatet og/eller ledelsen. Du opnåede ikke hvad du ønskede, du føler dig unødigt presset, kemien er lidt skæv, eller måske føler du slet og ret, at du fungerer ikke med denne person. Hos os kan du så beskrive rammerne for mødet, samt definere den person der deltog igennem vores værktøjer. Vi har en professionel skuespiller stående parat til at træde i karakter.

Vi kan herefter spole frem op tilbage, stoppe op og starte forfra og i denne proces finde årsagen til at relationen ikke fungerer. Hermed bliver du og de andre deltagere bevidstgjorte om den daglige kommunikation og jeres egne interpersonelle kompetencer på et dybere og langt mere tilgængeligt plan. Vi har endnu ikke haft kunder som ikke kun professionelt men også derhjemme oplever at blive mere autentiske og helstøbte i deres kommunikation.


Resultat

På bundlinien ses et direkte udslag ved denne slags opkvalificering af dine arbejdskraften: den daglige interaktion og overlevering af information bliver mere effektiv, hvilket frigør energi og tid til at skabe resultater – om det er i laboratoriet eller i receptionen.

Det samme gør sig gældende i vores kurser i præsentationsteknik eller daglig ledelse - I bliver bekræftet i jeres styrker og forstærket i jeres svagheder i formidling, uddelegering og vidensdeling fra én til én og til  de helt store forsamlinger. Og dette vil internt blive en del af jeres brand. At I rent ud sagt sparker røv, når I formidler. Og dette bakkes op ved at have seminarer fra os, RM Resources, i ryggen.


Udvikling

Ovenstående er beskrivelsen af den praktiske del af vores seminarer. Den teoretiske del indeholder elementer fra personlig branding, strategisk kommunikation, pitching og salgsteknikker, systemteori og meget andet. Og vores teori kan nemt  sammenkobles med de udviklingspunkter, som I selv har for jeres medarbejdere eller afdeling.


  1. ”Personlig branding er den offentlige gengivelse af din personlighed og din færdigheder i den udformning, der fremmer dine mål bedst muligt – evnen til at synliggøre sin personlighed og sine færdigheder i en strategisk sammenhæng over for andre.” – Peter Horn, 2004.


  1. Personal branding isn’t about being something you aren’t or putting on a fake persona for someone else. It’s about promoting your “various anomalies” (the interesting things about you) and diminishing the boring part.


  1. Fordi et brand reducerer de risici en køber har i forbindelse med beslutning om hvilket produkt man skal købe.


Kontakt os endelig for en snak eller spørgsmål

Please let us know if you need this text in english.

“Fantasien er vigtigere end viden...”

  - Albert Einstein